Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
Een groep slimme studenten van het Sarah Lawrence College raakt onder de duistere invloed van de vader van een vriendin, Larry Ray. Dankzij de verhalen van de slachtoffers van Ray, laat de film zien hoe de sekte is ontstaan en wat tot op de dag van vandaag de gevolgen ervan zijn.