Summercamp
Emma, Zuri en Ravi verruilen de stad voor kamp Kikiwaka, waar ze hun mede-kampeerders en begeleiders ontmoeten en leren het rustieke leven te leiden.
Emma, Ravi en Zuri Ross verruilen hun New Yorkse penthouse voor het rustieke zomerkamp Kikiwaka in Maine, waar hun ouders elkaar ontmoet hebben als tieners. Emma en Ravi leren de kneepjes van het vak van begeleider en raken bevriend met Lou, de vrolijke hoofdbegeleider, en Xander, het kloppend hart van het kamp. Ondertussen wordt Zuri vrienden met de overijverige Tiffany en de dwangmatige leugenaar Jorge. De kids passen zich aan in hun "thuis ver van huis" en beginnen een opwindend nieuw leven in kamp Kikiwaka.