Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
'Thank You, Goodnight' is een vierdelige serie over het enorm succesvolle verleden en de onzekere toekomst van de legendarische band Bon Jovi. De 40 jaar lange odyssee van de rockidolen dreigt abrupt te eindigen vanwege een stemblessure.