The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
Er ontstaat grote chaos wanneer het beveiligingssysteem van de gevangenis crasht en alle gevangenen tegelijk ontsnappen. De helden krijgen te maken met een zware aanval van superschurken die op wraak uit zijn.
De Cube, de Big House en de Vault zijn zwaarbewaakte gevangenissen speciaal gemaakt om superschurken in op te sluiten. Door de jaren heen hebben Thor, Iron Man, Captain America, de Hulk, Hawkeye, Black Panther, Ant-Man & Wasp en een paar andere helden eraan bijgedragen om die gevangenissen te vullen met de gevaarlijkste criminelen ter wereld. Er ontstaat grote chaos wanneer het beveiligingssysteem van de gevangenis crasht en alle gevangenen tegelijk ontsnappen. De helden krijgen te maken met een zware aanval van superschurken die op wraak uit zijn. Ze worden overrompeld: één of twee schurken zouden ze nog wel aankunnen, maar 75? Individueel maken ze geen kans, maar samen kunnen de Avengers het verschil maken.