The Clearing
Een plaatselijk meisje wordt vermist, wat trauma oproept bij een vrouw die als kind lid was van een door een vrouw geleide sekte, The Kindred. Deze psychologische thriller kruipt onder je huid en gaat in je hoofd zitten, waarbij heden en verleden, werkelijkheid en nachtmerries in elkaar overvloeien.