The D'Amelio Show
Van een relatief onbekend en normaal leven tot een leven in de schijnwerpers van Hollywood, worden de D'Amelio's geconfronteerd met nieuwe uitdagingen en kansen die ze zich niet hadden kunnen voorstellen. Charli, Dixie, Heidi en Marc doen hun uiterste best om dicht bij elkaar te blijven, terwijl ze zich ook proberen aan te passen aan het leven in Hollywood.