The Gifted
Geproduceerd in samenwerking met Marvel Television en geplaatst in het X-Men-universum, vertelt The Gifted het emotionele verhaal van een echtpaar waarvan het leven op de kop wordt gezet door de plotselinge ontdekking dat hun tienerkinderen mutantenkrachten hebben. Gedwongen op de vlucht te gaan voor een vijandige regering, zoekt de familie hulp van een ondergronds netwerk van mutanten, en moeten ze vechten om te overleven.