The Ignorant Angels
Als Massimo, Antonia's man, verongelukt, ontdekt ze dat hij een affaire had met een jongeman, Michele. Ze is er kapot van en gaat het geheime leven van haar man onderzoeken. Onverwacht krijgt ze een hechte band met Michele en zijn excentrieke vriendenkring, die als een tweede familie was voor Massimo. Dankzij hen is ze in staat om anders in het leven te staan, maar zal ze weer kunnen liefhebben?