The Incredible Hulk
Als wetenschapper Bruce Banner geraakt wordt door gammastraling tijdens een experiment dat fout gaat, ontwikkelt hij een gevaarlijk alter ego: een woest groen monster genaamd de Hulk, dat verschijnt als hij boos wordt.