The Killing
Deze dramaserie verbindt drie verschillende verhalen rond een enkele moord: over de rechercheurs die de zaak onderzoeken, de familie van het slachtoffer en de verdachten. In de loop van het verhaal wordt duidelijk dat er geen sprake is van ongelukken. Iedereen heeft iets te verbergen en hoewel iedereen denkt het verwerkt te hebben, is het verleden niet klaar met hen.