The Patient
Alan Strauss is een therapeut die wordt vastgehouden door een patiënt die in werkelijkheid een seriemoordenaar blijkt te zijn. Nu de tijd dringt, probeert Alan wanhopig Sam te stoppen voordat hij medeplichtig wordt aan Sams moorden, of zelf een doelwit wordt.