The Proud Family: Louder And Prouder
Na een levensveranderend keerpunt voor de familie Proud, begint “The Proud Family: Louder and Prouder” aan het meest gewaagde seizoen tot nu toe. Penny Proud raakt betrokken bij een reeks onverwachte avonturen die haar moed en identiteit op de proef stellen. Met meer actievolle, verrassende en ontroerende wendingen dan ooit tevoren, gaan de Prouds elke nieuwe uitdaging vol vertrouwen aan en bewijzen ze dat, hoe chaotisch het leven ook wordt, ze het sterkst zijn als ze het samen aangaan.