The Walking Dead
De sheriff uit een kleine stad in Georgia, Rick Grimes, raakt gewond tijdens zijn dienst. Hij ontwaakt uit een coma en ontdekt dat de wereld geteisterd wordt door zombie-achtige 'walkers'.
Deze serie volgt een groep overlevenden tijdens de zombie-apocalyps. Soms worden de onderlinge conflicten zo link dat sommigen bereid zijn om alles te doen om te overleven.