Tiny Beautiful Things
Gebaseerd op de bestseller van Cheryl Strayed. Tiny Beautiful Things gaat over een vrouw wier huwelijk op de klippen loopt. Haar dochter praat nauwelijks nog met haar en haar schrijfcarrière is op sterven na dood. Wanneer een vriend voorstelt om een adviescolumn over te nemen, vindt Clare dat ze niet geschikt is voor die baan, terwijl ze er wel degelijk geschikt voor is.