Tokyo Revengers
Takemichi Hanagaki, die al in de put zat, is er kapot van als hij hoort dat de liefde van zijn leven van de middelbare school is vermoord door de Tokyo Manji-bende.
In het heden wordt Takemichi, nu Toman-officier, misleid door Kisaki die een pistool op hem richt.
Takemichi raakt bevriend met Hakkai Shiba en heeft een gewelddadige ontmoeting met Black Dragon.
Takemichi wordt tot moes geslagen door Taiju Shiba. Om hem te redden, doet Hakkai Taiju een aanbod.
Hakkai gaat bij Black Dragon om Takemichi te redden, maar Mitsuya verzet zich en confronteert Taiju.
Takemichi en Chifuyu nemen een beslissing na een conflict over samenwerking met Kisaki.
Takemichi vecht terug om Yuzuha te beschermen, die de sleutel is om de toekomst te veranderen.
Na het afleggen van een gewaagde verklaring, blijft Takemichi opstaan na Taiju's slagen.
Met de kansen tegen ze, kondigt een bekende motor Mikeys komst aan, maar hij gedraagt zich vreemd.