Toto's peuterspeelzaal
Toto en zijn beste vriend Robbie zijn speelgoed dat tot leven komt in een peuterklas als alle kinderen naar huis zijn. Het klaslokaal verandert in een denkbeeldige wereld waar ze ontdekken wat de kinderen overdag hebben geleerd en waarmee ze hebben gespeeld, en waar ze daarna hun eigen wonderlijke avonturen beleven.