Tout va bien
Een gewone familie wordt geconfronteerd met de ernstige ziekte van een van de kinderen, wat een grote impact heeft op de levens van iedereen. Matriarch Anne, een succesvol schrijver van zelfhulpboeken, krijgt te horen dat haar uitgever en minnaar wordt beschuldigd van ongewenst gedrag. Anne's echtgenoot Pascal wordt al negen jaar door haar genegeerd. Hun dochter Claire is diep geraakt door de ziekte van haar nichtje en heeft daarnaast problemen met de dochter en de ex van haar partner. Marion worstelt met haar huwelijk, de ziekte van haar dochter en haar relatie met Louis, die ze in het ziekenhuis heeft ontmoet. Vincent, de broer van Claire en Marion, is een knappe steward die altijd een luizenleventje heeft geleid. Terwijl Rose een beenmergtransplantatie krijgt, gaat het leven met alle dagelijkse sores gewoon door, maar niet zonder hoop en humor.