Tut's Treasures: Hidden Secrets
Howard Carters ontdekking van het graf van Toetanchamon in 1922 zorgde wereldwijd voor krantenkoppen, waardoor de wereld in de ban van het oude Egypte raakte. Maar sinds de vondst zijn veel van de onbetaalbare grafgiften van de farao verdwenen in museumkelders en archieven. Nu worden alle 5.398 objecten voor het eerst sinds hun ontdekking herenigd in het nieuwe Grand Egyptian Museum.