Ultimate Airport Dubai
Minder dan 55 jaar geleden was Dubai International Airport nog een wijde woestijn met zand. Vandaag de dag is het een modern mecca van internationale vliegreizen. Met 344,000 vluchten, 57 miljoen passagiers en 2 miljoen ton aan vrachten die ieder jaar naar binnen en naar buiten gevlogen worden, is het de op twee na drukste luchthaven ter wereld voor internationale passagiers.