Undead Unluck
Andy, een Negator met de gave 'ondood', is al lange tijd op zoek naar iemand met de gave om hem een werkelijke dood te bezorgen. Fuko Izumo zorgt voor onheil in haar naaste omgeving door haar gave 'ongeluk'. Samen sluiten zich aan bij de Union, een organisatie die de wereld wil domineren en beschermen tegen onbekende verschijnselen. Tijdens hun zoektocht naar de meest legendarische dood ooit, ontdekken ze het mysterie van de wereld.