Welcome to Chippendales
Welcome to Chippendales vertelt het ongelooflijke waargebeurde verhaal van Somen 'Steve' Banerjee, een Indiase immigrant die de oprichter werd van 's werelds grootste mannelijke stripimperium en hem daarbij niets in de weg liet staan.