White Collar
De charmante oplichter Neal Caffrey ontsnapt uit de gevangenis en wordt weer opgepakt door zijn aartsvijand, FBI-agent Peter Burke. Caffrey heeft niet veel keuze en helpt het bureau met het oppakken van andere ongrijpbare criminelen in ruil voor zijn vrijheid. Maar al snel speelt hij een kat-en-muisspel met degenen die hem achter de tralies of dood willen.