Wild Hawaii
Zeven miljoen jaar geleden rees Hawaï uit boven de zee als vulkanische woestenij. Hoe deze eilanden zichzelf hebben getransformeerd in een paradijs is een verhaal dat het lot tart en onze verwachtingen uitdaagt. National Geographic geeft ons een ongetemde reis naar dit opmerkelijke land dat door een alchemie van vuur, ijs en water een voortdurend experiment in creatie is.