WORLD'S TOUGHEST FIXES
Riley, onze gastheer, bekijkt zware, industriële reparaties van dichtbij en is vaak op de juiste plek op het juiste moment.
Neem een kijkje in een kerncentrale, haal een vliegtuig uit elkaar en hang aan hoogspanningsleidingen. Riley, onze gastheer, bekijkt zware, industriële reparaties van dichtbij en is vaak op de juiste plek op het juiste moment om ondersteuning te geven. Onderweg zien we de grote machines achter de grote industrie: wat gebeurt er als er een groot probleem is en hoe werkt een gespecialiseerd team monteurs om alles weer in orde te krijgen?