Stiv: No Compromise No Regrets
Bijna 30 jaar na de mysterieuze dood van Stiv in Parijs, zijn de Dead Boys uitgegroeid tot een (punk)legende, maar het verhaal blijft grotendeels onverteld. Hoe kwam Stiv uit Girard, Ohio terecht in het rijke leven in Parijs? Is hij echt aangereden door een auto (of een taxi...) op die noodlottige dag? Wie was de echte Stiv Bators? Dit zijn een paar van de vragen die in STIV beantwoord worden.