Kinderen in het Bos
Twee kinderen lopen door het bos en worden door een heks naar een huis gelokt vol lelijke dieren. De jongen wordt in een spin veranderd, het meisje wordt door kabouters gered voordat ze in een vleermuis kan veranderen. De heks vlucht en alle kinderen worden weer normaal. De kabouters verjagen de heks waardoor ze in een ketel valt en in steen verandert.