A Better You
Een verlegen en introverte Douglas schakelt de hulp in van een kloon om te proberen het meisje van zijn dromen voor zich te winnen. In deze duistere neo-steampunkwereld kan iedereen 'A better you' bestellen, een op maat gemaakte kloon van zichzelf. Het is nog maar de vraag of de verbeterde Douglas indruk zal maken op zijn geliefde.