The Santa Clauses
De populaire reeks is terug! Al 28 jaar is Scott Calvin de enige echte Santa Claus, heerser over de Noordpool en Kerstmis. Samen met zijn gezin – Carol, Sandra en Cal – en met hulp van zijn onmisbare elfen, probeert Scott de kerstsfeer in een veranderende wereld levend te houden, ook voor een nieuwe generatie.
Scott benoemt Cal tot nieuwe Santa en wil van Kerstmis een familiebedrijf maken.
De Mad Santa betrekt een andere Legendarische Figuur bij zijn strijd tegen de Noordpool.
Dankzij de terugkeer van een oude bekende kan de Noordpool de strijd met de Mad Santa aangaan.
Mad Santa en Olga bereiken de Noordpool. Nu moeten Santa en de elfen huis en haard verdedigen.