Maggie Simpson in “Rogue Not Quite One”
Op weg naar de opvang verliest Homer Maggie uit het oog als ze in Grogu’s zweefbuggy springt en met hem een ruimteavontuur in hyperspace beleeft. Als ze een eskader keizerlijke TIE-fighters tegenkomen, verplaatst Maggie de strijd naar Springfield in deze epische korte aflevering die helemaal om Star Wars draait.