De klokkenpoetsers
Het wordt lachen als Mickey, Goofy en Donald het opnemen tegen woeste klokken, verdraaide springveren, oorverdovende bellen en een slapende ooievaar. Zij hoe zij humor tot nieuwe hoogten doen stijgen als hun dappere pogingen om een torenklok schoon te maken in een heus circus uitmonden!