Three Men and a Baby
Drie aantrekkelijke vrijgezellen uit Manhattan weten dat hun luie leventje voorbij is wanneer ze een onverwachte nieuwe huisgenoot, compleet met wieg, fopspeen en luier, voor de deur vinden. De zorg voor dit beweeglijke hoopje geluk is eerst bepaald geen pretje... totdat ze "Daddy's Girl" wordt voor alle drie.
Neem drie Hollywoodsterren (Tom Selleck, Steve Guttenberg, Ted Danson), voeg een schattig babymeisje toe, en het resultaat is een ongelooflijk hilarische blockbuster. Drie aantrekkelijke vrijgezellen uit Manhattan zien hun dating- en seksleven onherstelbaar beschadigd wanneer ze een onverwachte nieuwe kamergenoot, compleet met wieg, fopspeen en volle luier, voor de deur vinden. Dit beweeglijke hoopje geluk is allesbehalve een pretje... tot de hilarische vaderinstincten van het trio het overnemen en ze "Daddy's Girl" wordt voor hen allemaal. Three Men And A Baby zit vol met onverwachte plottwists en biedt eindeloze lol en puur genot voor iedereen.