TaleSpin
Ga mee op avontuur met vrachtvliegtuigpiloot Baloe, z'n 12-jarige navigator Kit, baas Rebecca Honingham en de rest van de crew die vechten tegen luchtpiraten en op zoek gaan naar wonderlijke schatten!