Tree Climbing Lions
In het hart van Oeganda zijn groepen leeuwen die een groot deel van hun leven in bomen doorbrengen - zeldzaam en mysterieus gedrag dat op weinig andere plaatsen in Afrika wordt waargenomen - en er is weinig bekend over de reden van dit gedrag. Bioloog Alexander Braczkowski, gespecialiseerd in grote katachtigen, gaat deze leeuwen bestuderen, zijn reis neemt een onverwachte, emotionele wending.