Tron: Uprising
In de computerwereld Grid wordt Beck de onwaarschijnlijke leider van een revolutie.
In de computerwereld Grid wordt een jong programma dat Beck heet de onwaarschijnlijke leider van een revolutie tegen een corrupt regime. Zijn missie is om zijn thuis en zijn vrienden te bevrijden uit de greep van de schurk Clu en zijn handlanger generaal Tesler.