Guardians of the Galaxy (Shorts)
Voordat ze de Guardians of the Galaxy werden, waren ze gewoon vijf bandieten in het heelal. Deze tien korte afleveringen laten het onstuimige verleden zien van Star-Lord, Groot, Rocket, Drax en Gamora.