Olaf Presenteert
Olaf duikt in het diepe en vertelt het verhaal van Disney's animatieklassier “De kleine zeemeermin".
In Olafs hervertelling van Disney's animatiefilm “Vaiana" zien we de sneeuwpop als Vaiana en Maui.
Olaf geeft ons een heel andere kijk op Disney's animatieklassieker “The Lion King".
Olaf vertelt op geheel eigen wijze het verhaal van de Disney animatieklassieker "Aladdin".
Olaf vertelt op geheel eigen wijze het verhaal van Disney's animatieklassieker “Rapunzel" uit 2010.