Animanimals
Maak kennis met de Animanimals: dieren met kleine eigenaardigheden. Elk dier beleeft een absurd avontuur dat uniek is voor hem of haar. Tijdens het zoeken van een oplossing leren ze een kleine les over het leven.
Iedereen is onder de indruk van de Kangoeroe omdat ze verbazingwekkende dingen in haar buidel heeft.
Het kikkervisje vermaakt zich bij z'n ouders, totdat al z'n broertjes en zusjes uit hun ei kruipen.
Het kleine luipaardje zoekt een slaapplaats, maar dat is niet zo eenvoudig als je zou denken.
Het lieveheersbeestje heeft een lieveheersbeestje als buurman die iets te veel met hem gemeen heeft.
De tijger moet een gewaagde circustruc uitvoeren, maar hij is te bang om dit te doen.
De eekhoornmoeder verzamelt noten, waardoor ze geen tijd heeft om voor haar jongen te zorgen.
Een zwaan wordt verliefd op een mooie zwaanvrouw die alleen haar weerspiegeling ziet.
De specht prikt heel wat gaten, terwijl hij de brutale rode kever probeert te vangen.
De uilenmoeder weet niet wat ze moet doen als haar ondeugende jongen het nest ontsnappen.