Witches: Truth Behind the Trials
Waarom zijn duizenden mensen, voornamelijk vrouwen, geëxecuteerd voor een onmogelijke misdaad? Zes angstaanjagende waargebeurde verhalen uit Europa en Amerika onthullen de waarheid.