Becoming Karl Lagerfeld
In 1972 is de 38-jarige Karl Lagerfeld een vrij onbekende prêt-à-porter-ontwerper. Maar een ontmoeting met de jonge Jacques de Bascher, een ambitieuze, verleidelijke dandy, zet zijn wereld op z'n kop. Eindelijk durft Karl de strijd aan te gaan met Yves Saint Laurent, zijn vriend en het genie van de haute couture, en de succesvolle zakenman Pierre Bergé. Glamour, botsende ego's, extravagante feesten en destructieve passie: hoe Karl Lagerfeld een legende werd.
Karl Lagerfeld ontmoet Jacques de Bascher en neemt de leiding over bij modehuis Chloé.
Terwijl Karl voor de legendarische Marlene Dietrich werkt, begint Jacques iets met Yves.
Karl zoekt de confrontatie met de leiding bij Chloé en wil dat Jacques kiest tussen hem en Yves.
Nieuwe ontwerpers, nieuwe mode. Karl moet kiezen tussen Jacques en zijn nietsontziende ambitie.