TENGOKU-DAIMAKYO
In het verwoeste Japan van het jaar 2024 liggen er afschuwelijke monsters op de loer en moet men alles bij elkaar zien te schrapen om te overleven. Kiruko aanvaardt de laatste wens van een mysterieuze vrouw om een jongen, genaamd Maru, naar een plaats te brengen die de Hemel wordt genoemd.
In het jaar 2024 is de wereld verwoest. In de ruïnes van Japan ligger er afschuwelijke monsters op de loer en moeten de overlevenden alles bij elkaar zien te schrapen om te overleven. Kiruko, een manusje-van-alles in Nakano, aanvaardt de laatste wens van een mysterieuze vrouw om een jongen, genaamd Maru, naar een plaats te brengen die de Hemel wordt genoemd. Maru is ervan overtuigd dat er daar een jongen zal zijn die precies op hem lijkt.