Disney Rewind Concert — Live From D23
Herbeleef de magie van de VHS-tijd met de beste Disney- en Pixar-hits uit de jaren 80 en 90, nostalgische optredens en Disney- en Broadway-sterren, zoals Disney Legends Jodi Benson, Susan Egan en Bill Farmer. Van 'Zero to Hero' tot 'I 2 I': tijdens dit live-evenement komt alles voorbij op het podium.
Spoel terug in de tijd voor een nostalgische avond vol met de beste Disney- en Pixar-hits uit de jaren 80 en 90. Broadway- en animatiesterren brengen een ode aan een iconische generatie Disney-muziek met spectaculaire optredens, rockconcertverlichting en overweldigende animatie. Geniet van favorieten als 'Zero to Hero' en 'I 2 I' uit 'A Goofy Movie', 'Hercules', 'Toy Story', 'De kleine zeemeermin', 'Newsies', 'Aladdin', 'Tarzan', 'De Leeuwenkoning', 'Mulan', 'Pocahontas', 'The Disney Afternoon' en meer. Mis dit epische evenement niet, live vastgelegd op het podium met Jared Dixon, Alyssa Fox, Arielle Jacobs, Josh Strickland, Raena White, Jim Cummings, Andrew Barth Feldman, Bret Iwan, Kevin Lima, Kaitlyn Robrock en Disney-legendes Jodi Benson, Susan Egan en Bill Farmer.