Dr. Oakley, Yukon Vet
Maak kennis met dr. Michelle Oakley, een dierenarts voor zo ongeveer alles wat beweegt in Yukon. Ze doet huisbezoeken in de wijde omgeving en helpt zowel wilde dieren als huisdieren. Begeleid door haar tienerdochters en gewapend met scalpel-scherpe humor weet dr. Oakley slim haar rollen als fulltime dierenarts, echtgenote en moeder te combineren en neemt ons daarbij naar de ruigste en meest afgelegen landschappen ter wereld.
Een zware week voor dokter Oakley, achtervolgd door ’n os en slecht nieuws voor ’n hondenbaasje.
Dokter Oakley is druk met praktijkbezoeken en tracht de pijn van ’n rendier te verzachten.
Dokter Oakley leert haar dochter het vak terwijl ze verscheidene patiënten bezoeken.
Winterweer brengt serieus werk met zich mee wanneer klanten hun huisdieren langsbrengen.