Princes of the Palace
Volg het leven van de Britse prinsen, met verhelderende interviews van koningshuis-biografen. Leer hoe elke generatie prinsen wordt voorbereid op hun plicht in onze steeds veranderende wereld. Door insiders die de prinsen het beste kennen.