Underwater
Een crew onderwater-onderzoekers moet zich in veiligheid brengen nadat een aardbeving hun diepzeelab heeft verwoest. Maar ze hebben meer dan alleen de dieptes van de oceaan te vrezen.
Kristen Stewart zet een krachtige prestatie neer in deze scifi-thriller vol actie. De crew van het onderzeese Kepler mijnbouwplatform wist dat er ontberingen zouden zijn op hun missie - 30 dagen in een kleine ruimte, 11 kilometer onder het wateroppervlak, 8000 kilometer uit de kust. Maar niets heeft hen voorbereid op de verschrikkingen die komen gaan. Het bloedstollende avontuur begint als een verwoestende aardbeving het platform beschadigt, inclusief de communicatiemiddelen en het ontsnappingsvaartuig. Hoewel het werktuigbouwkundig ingenieur Norah Price (Stewart) lukt om tijdelijk een dreigende ramp af te wenden, neemt de noodzaak om te evacueren snel toe. Zonder mogelijkheid om hulp op te roepen, hebben Norah en de resterende crewleden weinig opties meer. Hun enige hoop bestaat uit het over de zeebodem lopen naar een verlaten vaartuig, in de hoop dat diens communicatieapparatuur nog werkt. Wetend dat hun onderwaterpakken maar een beperkte hoeveelheid zuurstof hebben, beginnen zij aan een race tegen de klok. Onderweg merken ze dat ze niet alleen zijn op de troebele zeebodem. Er bevindt zich iets mysterieus in hun midden en plotseling belanden ze in een kat-en-muis spel met een onbekend roofdier. De crew moet nu ongekende kracht en moed opbrengen om te kunnen overleven. Met Vincent Cassel, Jessica Henwick, T.J. Miller, John Gallagher Jr. en Mamoudou Athie. Underwater is een huiveringwekkend, spannend avontuur, gevuld met non-stop actie van begin tot eind.