Good Chemistry: The Story of Elemental
In Good Chemistry: The Story of Elemental neemt Peter Sohn de kijkers mee op een persoonlijke reis door de inspiratie achter de film. De Elemental-regisseur volgt de reis van zijn ouders van Korea naar New York, verkent de voormalige supermarkt van zijn vader midden in The Bronx en duikt in zijn keuze van een carrière in animatie in plaats van het familiebedrijf.
Pixar-regisseur Peter Sohn neemt de kijkers mee op een grappige, persoonlijke reis door de inspiratie achter Disney en Pixars film Elemental. Good Chemistry: The Story of Elemental volgt de reis van zijn ouders van Korea naar New York, verkent de voormalige supermarkt van zijn vader midden in The Bronx en duikt in zijn keuze van een carrière in animatie in plaats van het familiebedrijf. De documentaire biedt een vermakelijke kijk in de onverwachte invloeden die leidden tot het maken van het komedie-avontuur Elemental.