Avatar: Fire and Ash
Keer terug naar de pittoreske riffen van Pandora voor het meeslepende derde hoofdstuk van het verhaal van ex-soldaat en Na’vi leider Jake Sully en zijn familie. De familie is in rouw. Ze moeten een volgend slachtoffer voorkomen en krijgen hulp van de Windhandelaars. Maar ze worden aangevallen door de Asmensen, die Eywa de schuld geven voor de verwoesting van hun dorp.
Keer terug naar de adembenemende wereld Pandora met Avatar: Fire and Ash, het meeslepende derde hoofdstuk van het verhaal van ex-soldaat en Na’vi leider Jake Sully (Sam Worthington), Na’vi krijger Neytiri (Zoe Saldaña), en hun familie. Samen met de Metkayina woont de familie Sully aan de pittoreske riffen van Pandora. Ze rouwen nog steeds om het familielid dat werd vermoord door de RDA en moeten vertrekken om te voorkomen dat er nog iemand slachtoffer wordt. Ze worden geholpen door de vreedzame Tlalim-stam, de Windhandelaars die door de lucht reizen, maar onderweg worden ze aangevallen door de Mangkwan. Deze Asmensen geven Eywa de schuld voor de vulkaanuitbarsting die hun dorp heeft verwoest.