Game of Sharks
Het is tijd voor haaien om het tegen elkaar op te nemen in deze ultieme competitie. Zal de grote witte bovenaan staan, of zal een kleintje naar de eerste plaats zwemmen?
Het is tijd voor haaien om het tegen elkaar op te nemen in deze ultieme competitie in de oceaan. In tien spannende wedstrijden zullen we voor eens en altijd bewijzen welke haai de beste van de zee is. De witte haai is favoriet, maar kan hij de makreelhaai verslaan in een 100 meter sprint? Of kan hij beter springen dan de voshaai? Kan hij net zoveel eten als de walvishaai? Een kleintje zou weleens naar de eerste plaats kunnen zwemmen.