Sharks of Lost Island
Een team van ontdekkingsreizigers onder leiding van Dr. Enric Sala vertrekt om de zee en het land van de afgelegen Pitcairneilanden in de Stille Oceaan te verkennen. Deze mysterieuze eilanden, bevolkt door muiters, zouden een blik terug in de tijd kunnen bieden naar een maritiem ecosysteem vol leven met haaien aan de top van de voedselketen.