Amores Cobardes, Los
Eva, een jonge en onafhankelijke vrouw, keert terug naar Málaga (Spanje) om de zomervakantie door te brengen. Daar ziet ze haar moeder en Gema, haar beste vriendin. Wie ze niet verwacht weer te zien is Rubén, haar oude beste vriend met wie ze geen contact meer heeft gehad sinds hij onverwachts alle banden met haar verbrak.