Pixar Komt Tot Leven
Deze live action serie brengt iconische personages en momenten uit Pixar Films tot leven. Gefilmd in en rondom New York City. De serie verrast echte mensen op echte locaties wanneer ze het het minst verwachten.
Dory en Hank verrassen aquarium bezoekers en verstoppen zich in een kinderwagen om te ontsnappen.
Al's Toy Barn wordt geopend in New York en de Toy Story vrienden proberen Woody te redden.
Merida gaat langs bij de boogschietbaan op Long Island om haar kunsten te vertonen.
Dash vraagt New Yorkers om zijn tijd te klokken als hij om het blok rent, en hij is verbazend snel.
Als Carl aan New Yorkers vraagt om op zijn ballonnenkraam te letten, worden ze blij verrast.
BnL opent een winkel in New York en laat hongerige klanten van de toekomst proeven.
Abuelita betrapt Miguel terwijl hij op een gitaar speelt en vraagt of hij nog één liedje mag spelen.